Nie jesteś zalogowany.
Temat został już wyczerpany na poście skyneta, więc nie wiem po dalej to ciągnięcie...
Jeśli LCD to tylko natywna rozdzielczość. Jeśli TV nie ma trybu PC, to się zazwyczaj nie nadaje.
Offline
Byłem w pracy nie mogłem odpisać, a więc:
W panelu nvidia mam dwa tryby : PC i HD. W PC max rozdziałka to 1360x780 a w Trybie HD mam max FHD{1920x1080 P;1920x1080 I} (pisze natywna, zalecana). Podłączone mam tak: TV->HDMI->DVI->komp.
Dodam że jak miałem jeszcze monitor i podłączyłem pod drugie złącze TV w karcie to samo mi się ustawiło 1600x1200 i obraz był jak żyleta, więc coś jest nie tak:/
Ostatnio edytowany przez Hero (2011-07-22 19:13:56)
Oh, żałosny cieniu związany w ciemnościach patrzący z pogardą na ludzi, sprawiając iż cierpią, twa dusza pogrążyła się w karmie grzechu. Chcesz się przekonać czym jest śmierć?
Offline
1366x768 albo 1360x768 i powinieneś mieć dobry obraz. Jak nie wiesz jakie parametry ma twój telewizor to w internecie masz jego dane, z których wynika że to zwykły HD.
Ja mimo tego, że mam full HD to ustawiłem sobie na pulpicie 1366x768 i podłączyłem kablem HDMI z komputerem.
Po prostu przy 1920x1080 są bardzo małe literki, a w grach przestawia się na full HD bez problemów.
Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2011-07-22 19:50:32)
Offline
@Hero na stronie producenta http://www.funai.pl/Produkty/cid,12,pid,82 piszą wyraźnie:
Rozdzielczość WXGA (1366x768)
To że możesz ustawić sobie większą nie ma żadnego znaczenia, część monitorów przyjmuje większą rozdzielczość[telewizor LCD == monitor LCD + tuner/dekoder].
Logo HD ready link oznacza tylko tyle że monitor musi obsługiwać sygnał wejściowy w formacie 720p i 1080i, a to jak go wyświetli[z czy bez skalowania] jest zupełnie nieistotne.
Dodam że jak miałem jeszcze monitor i podłączyłem pod drugie złącze TV w karcie to samo mi się ustawiło 1600x1200 i obraz był jak żyleta, więc coś jest nie tak:/
Bo pewnie miał Rozdzielczość 1600x1200 i pracował w natywnej, dlatego obraz był ostry.
Monitor LCD może pracować[żeby obraz był wyraźny] tylko przy proporcji rozdzielczość_sygnału:rozdzielczość_matrycy 1:1, 1/2:1, 1/4:1, 1/8:1 itd, wtedy błędy konwersji liniowej wypadają dokładnie pomiędzy pikselami i obraz jest ostry tyle że rozmiar piksela rośnie 1x, 2x, 4x, 8x itd.
Można również zmienić moment konwersji, standardowo jest tak:
karta graficzna[GPU] <------ kabel DVI/HDMI/itp ------> monitor <------ konwersja liniowa ------> matryca
Natomiast można zrobić konwersję już w samej karcie:
karta graficzna[GPU -> konwersja sześcienna(2x2) do natywnej monitora] <------ kabel DVI/HDMI/itp ------> monitor <--> matryca
Konwersja sześcienna daje trochę lepszy obraz ale i tak będzie trochę rozmyty.
Ostatnio edytowany przez skynet (2011-07-23 03:42:07)
Offline