#1 2010-04-10 08:44:41

LEOkun
Użytkownik

Polski Crunchyroll?

Czy wg. was można stworzyć polską wersją sławnego już serwisu Crunchyroll?
Jeżeli tak to na jakich zasadach? Czy to w ogóle jest możliwe dla polskiej sceny anime?

Zapraszam do dyskusji.

#2 2010-04-10 09:03:40

Kazuya_3
Użytkownik

Odp: Polski Crunchyroll?

A takie AnimeOn czy coś w tym stylu się nie liczy?

(Jestem zielony w oglądaniu online, nie bijcie mnie ;P)

_Kazuya_.png banner-1.png

#3 2010-04-10 09:42:26

Supprzem
Użytkownik

Przynajmniej dla mnie taka strona przydała by się do oglądania pilotów różnych nowych serii. Jestem kolekcjonerem i dlatego muszę ściągnąć anime i wtedy je oglądnąć. Sens takiej strony może jest ale czy się przyjmie to nie sądzę.

mod-vs-spam.gif

#4 2010-04-10 10:16:29

ghostpl22
Użytkownik

Supprzem napisał:

Przynajmniej dla mnie taka strona przydała by się do oglądania pilotów różnych nowych serii. Jestem kolekcjonerem i dlatego muszę ściągnąć anime i wtedy je oglądnąć. Sens takiej strony może jest ale czy się przyjmie to nie sądzę.

Jak tutaj pan napisał xD Ja też nie oglądam on line, tak ja masa innych ludzi jezor A ci co już oglądają tym idiotycznym sposobem, mają w cholerę darmowych serwisów, których z dnia na dzień przybywa. Jeśli się przyjmie, to na pewno nie teraz (przypominam, że fani anime w Polsce to wciąż niewielki odsetek ludności xd).

ghostpl22.png

#5 2010-04-10 10:16:36

Trips
Użytkownik

Crunchy jakoś się utrzymuje, bo wypuszcza anime po angielsku i dzięki temu może obsługiwać pół świata. Serwis, który byłby stricte polski, nie miałby żadnych szans na przeżycie w tym momencie. Należy dodać do tego, że najprawdopodobniej znalazłby się odpowiednik HS, wypuszczający materiał ze strony na torrenty org itd. Ale może za jakiś czas...

#6 2010-04-10 10:38:57

Rozczochrany
Użytkownik

Czytałeś kiedyś historię Crunchyrolla? Jak powstawał? Gdyby nie inwestor, który wyłożył im na stół 4 miliony dolarów, zapewne do dzisiaj mieliby na stronie fansuby.