Nie jesteś zalogowany.
w wersji kolekcjonersiej jest kilkanascie map dodatkowych:D
Offline
Offline
A mnie się podoba Czekam teraz aż Gracol mi ją wyśle
Imperare sibi maximum est imperium
Offline
Ja w V jeszcze nie miałam okazji zagrać... ale to już niedługo. Jak tylko znajduję chwilke czasu to pogrywam sobie w trójeczkę. Ile to już lat... chyba z 8.. Grywalności tej gry, jak dla mnie, żadna inna nie pobije. Swego czasu mnóstwo mapek robionych przez graczy naściągałam z Jaskini Behemota, najlepszej polskiej strony o Herosach. Ostatnio mieli jakieś problemy... ale może już wszystko dobrze... idę sprawdzić. Jesli ktoś nie był to: www.heroes.net.pl
Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by im okazywać, że są ludźmi, którzy nie potrzebują innych ludzi. (Terry Pratchett - Maskarada)
Offline
gra jest b.dobra. duzo lepsza od 4ki. grywalnosc porownywalna do 3 i jak dla mnie ma lepszy klimat. stwory w koncu wygladaja tak jak powinny wygladac od samego poczatku ma pare wad, ale jednak stawialbym ja na rowni z 3ka.
~biszkopt: nowych map nie ma i na razie nie bedzie, bo nie ma edytora plansz. ma wyjsc kiedys w lipcu.
Ostatnio edytowany przez nazghoul (2006-06-26 15:32:18)
Offline
w wersji kolekcjonersiej jest kilkanascie map dodatkowych:D
hmm to może mi podeślesz te mapki które są poza wersja podstawową?? znów można byłoby poszaleć mój e-mail znajduje się w moim profilu
Offline
no ja nie stety nie posiadam tej wersji kolekcjonreskiej:( tylko mówie, że wiem że są w niej dodatkowe mapy
Offline
Tak w EK są dodatkowe mapy ale tylko dla trójeczki ,a w patchu 1.2 ma być 10 nowych map MP, plus dwa nowe rozmiary.
Ostatnio edytowany przez Luciola (2006-06-26 17:25:27)
Offline
Grałem we wszystkie części "Heroes of Might & Magic" i moim zdaniem najlepsza jest 3, co do 5 nie mam zbyt dobrego zdania. Zjebali sprawe tak samo jak w "Age of Empire"...., najlepsza z tej gry to "Age of Empire2 Conquest" dodatek , a ta najnowsza częśc 3 jest zjebana. Wszystko psuje w tych grach moim zdaniem ta grafika 3D :/
Offline
racja w wielu grach moja ulubiona niegdys commandos cala edycja 1 2 i 3 przeszedlem i najnowsza jakas do dupy 3d desperados tez nowosc sory ze pisze o czym innym ale co racja to racja ze ta grafika 3d jest winna nie mowie ze zawsze ale w paru przypadkach ale jak juz widze ze niektorzy sa mojego zdania ze 3 the best to teraz potwierdze a do do V widzialem screny i nie podobalo mi sie zobacze jak zagram
Offline
3 najlepsza, ale miasta w 5 powalają.
Offline
mi 5 zaspecjalnie nie przypadla do gustu, spodziewalem sie czegos wiecej chodz w porownaniu do 4 bije ja na pysk
III rulez
Offline
Jak narazie dla mnie HEROES OF MIGHT & MAGIC III wygrywa na calej lini
Sam wiele godzin ciosałem w HoM&M III, ale Disciples II (w rozszerzonej wersji) jest mi droższa. Może grając w nią prędzej odczuwa się monotonię, ale to "prędzej" i tak oznacza: po długim, długim czasie. Age of Wonders: Magia Cienia ma zbyt niedorobiony interfejs, żeby startować do wymienionych wyżej tytułów (mimo niesamowitego dźwięku z dopalaniem 3D i różnych interesujących patentów). A w polskim Disciples II: Bunt Elfów (czyli podstawka Dark Prophecy i dodatek Rise of the Elves w jednym, w sklepach za dwie dychy) nawet dubbing jest wyśmienity (choćby odzywki nekromanty, których tu nie zacytuję, bo niepodobna oddać na piśmie ducha oryginału). A grafika Disciples II jest ponadczasowa i tu, jak dla mnie, HoM&M III z Age of Wonders mogą się przy Apostołach II schować. No dobra, ponoć jedynkę (Sacred Lands) dystrybuowano w Polsce pt. "Apostołowie". Co ciekawe, następnych Disciples mają robić ci sami Ruscy, co obie części Etherlords i HoM&M V. Lepiej niech się postarają, bo to wielka sprawa.
Offline
Nekromancja jest dobra przy rozgrywkach z komputerem jednak jesli grasz z dobrym przeciwnikiem raczej nie zdołasz zrobic potężnej armi szkieletów. Choć jest pewna umiejętność która w tym pomaga ale to tajemnica zawodowa W H 5 napewno pogram jak tylko wymienie grafe...
Offline
no ja nie stety nie posiadam tej wersji kolekcjonreskiej:( tylko mówie, że wiem że są w niej dodatkowe mapy
Można ściągnąć "rozszerzenie" zwykłej edycji dvd na edycję kolekcjonerską choćby tu
Ostrzegam, że po zastąpieniu wszystkich plików dostajesz w kampanii po 10000 piechurów i krzyżowców(chyba) i w wersji 1.0 uniemożliwiało to ukończenie kampanii. Proponował bym, więc skopiowanie tylko tych plików, które się nie powtarzają. Sam nie chciałem się nad tym trudzić.
Co do samych Hirołsów to podobają mi się dużo bardziej od 4 i postawiłbym je na równi z 3.
Obiwanshinobi
Również uważam, że Disciples II to świetna gra. Odkryłem ją przypadkiem i potem musiałem już zagrać w każdą z jej części.
Age of Wonders również mi się spodobała, zwłaszcza mnogość kombinacji i sposoby na osłabienie przeciwnika(choćby czar palący losową strukturę w mieście). W Hirołsach bardzo brakuje mi możliwości rzucania porządnych zaklęć na mapie przygody i w tym przypadku Age of Wonders wymiata.
Offline
age of wonders 2: shadow magic - absolutnie nie wiem , obiwanshinobi, o co ci chodzi z tym interfejsem a gra moim zdaniem jest lepsza niz seria homm. z tego prostego powodu ze jest bardziej skomplikowana i urozmaicona. moze solo lepiej gra sie w homm, ale w multi age jest duzo lepszy. to co szczegolnie mi odpowiada to walki. w h3 ta plansza jest po prostu zbyt mala, i dodatkowo w age mozna wykorzystywac uksztaltowanie terenu. ogolnie age 9,5/10, h3 9/10 h5 8,5/10. co do disciples - dla mnie totalnie skopana walka. reszta gry swietna. d2 8/10. dla mnie wazniejszy jest sposob gry i urozmaicenia niz to jak gra wyglada - to apropo h5 i 3d.
Offline
To może teraz ja dorzucę swoje trzy grosze
Heroes V chodzi mi elegancko choć mam Durona 1,3 GHz, Radeona 7500 i 384 RAM (Wersja 1.0 wywalała mnie, 1.1 już nie). Właśnie jestem po nocce z kampanią inferno i muszę powiedzieć że gra jest super. Coprawda III to III, a kolejny numerek to tylko zarabianie na tej samej grze, ale są tu bardzo dobre pomysły które mi się spodobały (pomijając 3D...):
- unikatowe umiejętności bohaterów i zredukowanie przez to miejsca na artefakty w ekwipunku
- specjalny budynek dla każdego miasta
- eleganckie miasta, ich prezentacja i poziomy umożliwiające budowę, zamiast musisz mieć to aby było to
- niesamowicie wyglądające podziemia
- bohaterowie na mapie - nie tylko konni, ale i piesi (brakuje mi jeszcze takiego szczegółu jak jest w Romie Total War, że kiedy jedna armia atakuje drugą, to postać na mapie kampanii podchodzi do atakowanej i uderza ją mieczem i dopiero jest bitewka - to nadaje zmaczku )
- wygląd bitwy, animacja zaklęć i to że bohater NIE walczy jak w H4
Co do III to można tylko jej zarzucić to że jest... eeehmm... raczej nic nie można jej zarzucić
Moim ulubionym miastem była forteca i jej możliwości Robiłem sobie Blietzkrieg dzięki gremlinom i szkoliło się dobrze maga, a później, to stawałem z wrogami 3x 4x liczniejszymi i rozwalałem ich Zawsze grałem na najtrudniejszym poziomie. Stare dobre czasy i nie był to czas zmarnowany
Pozdrawiam i zachęcam do H5 jak i H3
Ostatnio edytowany przez UssekPS (2006-07-03 11:02:42)
Offline
age of wonders 2: shadow magic - absolutnie nie wiem , obiwanshinobi, o co ci chodzi z tym interfejsem (...)co do disciples - dla mnie totalnie skopana walka. reszta gry swietna.
Ja z kolei nie wiem, o co chodzi z "totalnie skopaną walką". Mój znajomy skarżył się, że nie powiększył odziału głównego wodza od razu i przez to parę godzin grania poszło się j?bać, bo nie wiedział, że to należy zwiększać przede wszystkim. Jeśli miałeś podobną przygodę, to mogłeś się zniechęcić. Ale ja oceniam system walki w Disciples II bardzo wysoko. Interfejsy w HoM&M III i Disciples II są w ogóle jednymi z lepszych w grach (jak dla mnie) zaś ten w Age of Wonders już nie jest taki cacy. Dlatego ta gra (mimo swoich zalet) nie jest - moim zdaniem - liczącą się konkurencją dla tamtych.
Offline
nazghoul napisał:age of wonders 2: shadow magic - absolutnie nie wiem , obiwanshinobi, o co ci chodzi z tym interfejsem (...)co do disciples - dla mnie totalnie skopana walka. reszta gry swietna.
Ja z kolei nie wiem, o co chodzi z "totalnie skopaną walką". Mój znajomy skarżył się, że nie powiększył odziału głównego wodza od razu i przez to parę godzin grania poszło się j?bać, bo nie wiedział, że to należy zwiększać przede wszystkim. Jeśli miałeś podobną przygodę, to mogłeś się zniechęcić. Ale ja oceniam system walki w Disciples II bardzo wysoko. Interfejsy w HoM&M III i Disciples II są w ogóle jednymi z lepszych w grach (jak dla mnie) zaś ten w Age of Wonders już nie jest taki cacy. Dlatego ta gra (mimo swoich zalet) nie jest - moim zdaniem - liczącą się konkurencją dla tamtych.
interfejs, interfejsem, ale w grze to nie jest najwazniejsze to tak jakbys ocenial system operacyjny po interfejsie. na pierwszy rzut oka moze sie liczy, ale potem wychodzi na jaw cala 'reszta' i to co w bebechach siedzi.
co do walki - pole bitwy! a wlasciwie poletko w disciples, gdzie tu jakas bardziej skomplikowana taktyka, gdzie wykorzystywanie terenu? ladnie to wyglada ale to niestety nie jest tym 'co tygrysy lubia najbardziej'.
swoja droga, znasz jeszcze jakies gry warte polecenia w tym stylu? slyszalem o etherlords.
Offline
swoja droga, znasz jeszcze jakies gry warte polecenia w tym stylu? slyszalem o etherlords.
Mam Etherlords2 i jest to taka turowa karcianka. Na mapie przygody szukasz questów, walczysz z potworami, szukasz sklepów z kartami itp. Podczas bitwy wywołujesz potwory i zaklęcia z kart za punkty eteru(których z tury na ture dochodzi coraz więcej). Gra, w której raczej trzeba pokombinować, znaleźć swój sposób gry i skompletować do niego talię. Występują 4 rasy, gra każdą z nich jest prawie całkowicie inna. Gra całkiem sympatycza i imho niedoceniona:(
Offline