Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Prawda, ale bardziej frustrujący są inni gracze, zbierze się grupa idiotów i nie masz szans wygrać.
Offline
Tak z ciekawości fajne to ?? wstyd się przyznać ale jeszcze nie grałem
Offline
Offline
Tak z ciekawości fajne to ?? wstyd się przyznać ale jeszcze nie grałem
Gra jest bardzo nierealna, chodź i tak jest lepiej po wprowadzeniu fizyki. Często wprowadzane są aktualizacje, żeby graczom się nie znudziła, do tego różne promocje i konkursy. Na poważnie w tą grę można się bawić tylko gdy nie ma się co robić, żeby dojść do czegoś trzeba poświęcić wiele godzin życia.
Offline
Tak z ciekawości fajne to ?? wstyd się przyznać ale jeszcze nie grałem
Zagraj to się przekonasz.
Offline
Ja grywam. Teraz trochę rzadziej, ale i tak często można mnie zastać.
Mój nick: BCI_Batou
Tiery: III-VII
Offline
Ja gram Tettsui. Tiery właściwie od II-VIII.
A co samej gry wiecie, że jest taka teoria spiskowa.
Jest taka spiskowa teoria, która mówi, że matchmaking i mechanika gry pomaga wygrać jednej z drużyn, coby każdy makak mógł mieć szansę na 50% WR, bo wtedy nie zarzuci grania (więc potencjalnie zapłaci za golda i premkę). Spisuję ostatnio z powtórek ile komu zadałem dmg (jakie czołgi, etc) i czy drużyna wygrała czy przegrała i... no i kurde zaczyna mi pachnieć, że to żadna spiskowa teoria, a czysta prawda.
Offline
ja gram na serwerze US - LordCanti głównie na VI-X
i co do kolegi wyżej, nie ma teorii spiskowej na ten temat.
Wszystko zależy od tego jak grasz i jak dobrzy gracze ci się trafią w drużynie.
Jest taki mod XVM co ci pokazuje statystyki graczy w bitwie
Offline
Ale zauważ, iż grając np artą to właściwie na zmianę masz taki dzień, trafiasz bez kłopotu, a na drugi dzień już musisz precyzyjnie się przymierzać a i tak często pocisk idzie obok.
Tak samo grając jedną maszyną w jeden dzień bez kłopotu penetrujesz pancerz a w drugi celując dokładnie w to samo miejsce masz kłopot przebić.
Offline
Tak na artylerii losowania mogą być rożne, ale to głównie zależy jaką artylerią grasz. W normalnym czołgu też zdarzają się pudła, ale nigdy nie było tak, że jak w jednym miejscu przebijam czołg, to innym razem nie przebijam tego samego miejsca. Są słabsze i twardsze miejsca, taka sytuacja jaką przytaczasz, może być tylko wtedy gdy drugą bitwę grasz czołgiem z słabszym działem.
Offline
Jak walę w tylko weekspoty gdzie jest najcieńszy pancerz to nie ma kłopotu. Ale zauważ, że gdy walisz w pancerz tam gdzie jest średni to raz przepuszcza a raz nie pociski pomimo stosowanie jednego i tego samego działa, oraz zauważ, że gdy strzelasz na większą odległość to w jedne dni, dziwnym trafem pociski idą jak po linii a w inny mają większy rozrzut.
Offline
A jak mówi gościu z czołgu te swoje teksty np "Jeszcze jeden raz i pójdzie w piach" (dawno grałem nie pamiętam innych tekstów ale chodzi o takie które sugerują że dostał i powinien być "zraniony") a zadaje mu 0 dmg to chyba coś jest nie tak? Bo chyba są te odgłosy np "rykoszet" jak pocisk się odbije a nie dostanie obrażenia prawda?
@down ale po co ustawiają dźwięki oznaczające trafienie i zadanie obrażeń gdy w rzeczywistości się ich nie zadaje?
Ostatnio edytowany przez Diablos (2013-03-18 12:33:38)
Offline
samael16
Dlatego pisze, że na duże odległości może się zdarzyć pudło, ale na małe nigdy nie strzelam w średni pancerz, zawsze celuje w weekspoty, a przebijanie zależy od wszystkiego, od pozycji czołgu, kąta ustawienia twojego działa, pochylenia pancerza, jego grubości, tego jakie losowanie dostaniesz w celności i penetracji. W weekspotach nawet przy kiepskim losowaniu celności i penetracji masz około 90% szans na zadanie obrażeń, weekspoty są często małe, więc jak przeciwnik będzie się poruszał twój pocisk może nie trafić.
Diablos
WG zarzeka się, że te trafienia nie są bez uszkodzeń, podobno zabijasz mu wtedy załoganta albo uszkadzasz jakiś element wewnętrzny, mnie też to denerwuje. Często trafiam w działo, ale rzadko trafienie w działo powoduje jego uszkodzenie, a komendy typu gdy raz trafie przeciwnika "jeszcze raz i pójdzie w piach" są śmieszne, ale to wina już grupy zajmującej się tłumaczeniem komend z rosyjskiego. Zawsze możecie wgrać sobie własne komendy.
Ostatnio edytowany przez ksenoform (2013-03-18 12:50:56)
Offline
wot schodzi na psy, znikające czołgi, strzały za 0, Parcie na kasę właścicieli, olewanie graczy, ignorowanie oczywistych i zgłaszanych od roku błędów, dodawanie nowych błędów co pacz, itp :{
A i żeby nie było,
mam 22 tyś bitew, gram prawie 2 lata, więc wiem co piszę :{
Jak masz zacząć jakąś grę mmo i nie jesteś maniakiem czołgów radzę wybrać inną, ta po pewnym czasie, jak ją poznasz staje się frustrująca :{
Ja to ogarnolem po cos okolo 2.7k bitew, do tego dodalbym matchmaking ktory czesto losowal samych debili po 10x z rzedu, nerwowo niewytrzymalem przestalem grac na jakis czas . Niestety po miesiacu wrocilem i znow to samo + coraz wieksze parcie na kase poprzez nerf zarabiania niskich tierow, wiec pisalem do supportu o bana, ale mi niechcieli dac. Wiedzialem ze pewnie wroce i znow sie bede wkur..... zastosowalem radykalna metode sprzedalem wszystko, rozpuscilem zaloge, pozniej kupowalem i sprzedawalem tak ze na koncie zostalo mi prawie nic dziala w 100% bo od poltora roku niegram
ara ara...
Offline
Offline
Ja też mam do oddania kody na golda z CD Action. Dla przypomnienia:
Pierwszy jest dla kogoś, kto dopiero chciałby zacząć grać (daje chyba 1000 golda i 3 dni premium).
Drugi dla kogoś, kto już w to gra i ma aktywne konto (daje 1200 golda).Na zasadzie "kto pierwszy wpisze pod spodem, który kod chce, ten go dostanie" (wyślę na pw). Jeden kod na osobę.
Na jednym koncie można użyć tylko jednego zestawu kodów, więc jak ktoś ma zamiar kupić magazyn, to i tak dwóch zestawów kodów nie użyje.
Ostatnio edytowany przez Sacredus (2013-03-19 11:26:17)
Offline
W takim wypadku ja bym poprosił o kod na 1200 golda.
Ostatnio edytowany przez Folko (2013-03-19 12:00:53)
Offline
Offline
Do mnie też napisał... Cóż, mam nadzieję, że nie będzie próbował użyć obu kodów ;]
Offline
Dlatego najlepiej by było pisać prośbę o kod w tym topicu a nie na pm
Offline
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna