Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
interfejs, interfejsem, ale w grze to nie jest najwazniejsze to tak jakbys ocenial system operacyjny po interfejsie. na pierwszy rzut oka moze sie liczy, ale potem wychodzi na jaw cala 'reszta' i to co w bebechach siedzi.
co do walki - pole bitwy! a wlasciwie poletko w disciples, gdzie tu jakas bardziej skomplikowana taktyka, gdzie wykorzystywanie terenu? ladnie to wyglada ale to niestety nie jest tym 'co tygrysy lubia najbardziej'.
Kiedy idzie o grę, w której napier?ala się myszą kilkaset kliknięć na minutę, jak omawianych turówkach - "przezroczystość", zerowość interfejsu jest sprawą pierwszorzędnej wagi. W AoW np. nie ma takich chorągiewek (a jeśli są, to nie wiem, jak się je włącza, co też dobrze o interfejsie nie świadczy, bo interfejs powinien być przejrzysty), jak w Disciples II. Przez to trudno zauważyć własnego Enta, czy jak się to nazywa, kiedy stoi w lesie. To tylko jeden z przykładów. Gra ma przemyślaną mechanikę, ale dopiero gdyby nie męczyła takimi niedoróbkami, byłaby superekstra.
Z tym "polem walki", to nieporozumienie. Gdzie taktyka? Przejdź choć jedną kampanię, a sam zobaczysz, gdzie. Disciples II różni się zasadniczo od Hirołsów. W Hirołsach trzeba ciułać wojsko, w Disciples II trzeba wygrywać bitwy, jest też system ciskania rozmaitych czarów na mapie, który nie ma odpowiednika w Hirołsach. Disciples II jest prostsza, ale nie łatwiejsza. System walki ma zbliżony do turówych cRPGów i jRPGów (jak Golden Sun). W Etherlords II jest podobny, ale karciankowy.
Nie ma sensu dąsać się na Disciples II za to, że nie są Hirołsami - i vice versa.
Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-07-10 22:29:40)
Offline
Grywalności tej gry, jak dla mnie, żadna inna nie pobije.
To ja się powtórzę. Trzeba grać w Disciples II. Właśnie grywalnościowo ona może startować do HoM&M III! Czy w którychś Hirołsach można się sprzymierzać z innym graczem/rasą? Pytam, bo nie wiem. W Disciples II można i to dopiero jest jazda. Każdy rozejm zawiera się z myślą o jego przyszłym zerwaniu.
Offline
po przejściu z HoM&M IV na Disciples II , mając w pamięci HoM&M III, Disciples I oraz Age of Wonders 2: Tron... ,
stwierdziłem że to jest gra dla mnie
ma jedną wadę: ma ciemne lądy. jedynka była jaśniejsza.
bez flag nawet nieruszam wojsk, można się nadziać na jakiegoś "partyzanta"
Offline
liia napisał:Grywalności tej gry, jak dla mnie, żadna inna nie pobije.
To ja się powtórzę. Trzeba grać w Disciples II. Właśnie grywalnościowo ona może startować do HoM&M III! Czy w którychś Hirołsach można się sprzymierzać z innym graczem/rasą? Pytam, bo nie wiem. W Disciples II można i to dopiero jest jazda. Każdy rozejm zawiera się z myślą o jego przyszłym zerwaniu.
w Heroes III, jak bierzesz mape (losową) to mozesz ustawic sojusze, ale nie mozna ich w czasie gry zrywac, ani rowniez w czasie gry ich tworzyc.
Offline
bez flag nawet nieruszam wojsk, można się nadziać na jakiegoś "partyzanta"
Ale czy to jest błąd? Jedno kliknięcie - i flagi jak malowane. Może faktycznie należałoby uprzedzać graczy, żeby przede wszystkim zwiększali u dowódców ilość miejsc w oddziale.
Offline
System walki ma zbliżony do turówych cRPGów i jRPGów (jak Golden Sun).
i tu jest pies pogrzebany, bo nie przepadam za tym systemem walki - mechanika final fantasy mnie odstrasza. dlatego DLA MNIE age jest lepszy.
Offline
Mechanika Final Fantasy, to Cię może odstraszyć od Final Fantasy. Od Disciples II nie powinna, bo w Disciples II mechanika Final Fantasy nie występuje. Jeśli tego nie zauważyłeś, to po prostu nie wiesz o czym piszesz.
Offline
III the best nie zmienie zdania ;D a 5 cos mi nie chca chodzic
Offline
5 cos mi nie chca chodzic
Sprawdzałeś, czy Twój komp spełnia wymagania? Ciekawostka - na pudełku wyczytałem, że gra wymaga shaderów, a tu ktoś napisał, że po spatchowaniu chodzi mu na karcie bez shaderów. Nie wiem, czy ten patch miał tak działać, ale niekoniecznie (pamiętam, że Splinter Cell: Pandora Tomorrow chodził mi na starych sterownikach jeszcze na GeForce'ie 4MX, a nie powinien - oczywiście bez shaderów syfiaście wyglądał).
Offline
Sprawdzałeś, czy Twój komp spełnia wymagania? Ciekawostka - na pudełku wyczytałem, że gra wymaga shaderów, a tu ktoś napisał, że po spatchowaniu chodzi mu na karcie bez shaderów.
Potwierdzam, że po spatchowaniu gra działa na 4mx, zrobiłem tak u kolegi.
Niestety nie wiem czy to można nazwać grą(wydajność).
Offline
Moim zdaniem najlepsza tego typu gierka jest Disciples II. Co do HoM&M to jest to jedna z moich ulubionych gier, ale z Disciples II nie moze sie rownac. Podobal mi sie przedewszystkim ciekawy scenariusz z wieloma zwrotami akcji ( w tym zalozanie wygranej, ktore mogly zmieniac sie z rundy na runde). Ale odbiegam od tematu Gralem e Herosow od 3 - 5 i musze powiedziec, ze 3 mnie zachwycila, 4 zniechecila, a po uruchomieniu 5 poczulem sie tak jak bym wrocil do 3, ale...
I wlasnie zawsze jest jakies ale wiec :
- nie spobobala mi sie malo czytelna mapa po, ktorej poruszasz sie bochaterem i czasem nie widzisz bochaterow wroga,
- to, ze czesto by zebrac zasoby rozrzucone na planszy musze przyblizac mape,
- i wogole to cale 3D
Ciekawymi rozwiazaniami natomiast jest:
- ograniczenie wszechmocy miejskiego portalu i wrot wymiarow,
- "klasowe" umiejetnosci bochaterow,
- dodatkowy budynek dla kazdej z ras, ktory sprawia, ze nie ma juz niepotrzebnych jednostek z nie swojego miasta (najlepszy jest chyba w nekropolis ).
Co do taktyki spowolnienie + implozja to jest ona rownie skuteczna przeciwko nekromacie jak i reszcie zamkow (nie dziala tylko na smoki). Ale trzeba pamietac, ze przeciwnik moze odpowiedziec tym samym
Offline
Mam taki problem: ktoś może wie, gdzie jest namiot CZERWONEGO klucznika w misji EKSPANSJA w kampanii CZARNOKSIĘŻNIKA?
Offline
Mam taki problem: ktoś może wie, gdzie jest namiot CZERWONEGO klucznika w misji EKSPANSJA w kampanii CZARNOKSIĘŻNIKA?
Ja nie wiem ale za to postanowiłem się tutaj wyżalić skoro temat już odkopany:
byłem dzisiaj w tesco z zamiarem kupna herosów saga 1-3 oraz IV ale niestety ktoś przedemną już też miał taki pomysł i dla mnie zabrakło Na gram.pl też już zeszły...
EDIT:
żeby wypad nie zakończył się zupełną porażką to kupiłem nevera + dodatki
Ostatnio edytowany przez Piter666 (2008-03-11 20:27:01)
Offline
Herosy na 4 powinni skończyć. Albo robić dalej w ten sam sposób. A nie jakieś 3D ładować!
Offline
Herosy na 4 powinni skończyć. Albo robić dalej w ten sam sposób. A nie jakieś 3D ładować!
A ja się z tobą nie zgodzę. Mi 5 bardzo przypadła do gustu. Wykonanie wg mnie bardzo fajne, grafika też całkiem spoko, każdy zamek wyglądał inaczej, a nie tak jak w 4, no i widać, że wzorowali się 3 części, która przez większość jest uważana nadal za najlepszą część.
Offline
A ja się z tobą nie zgodzę. Mi 5 bardzo przypadła do gustu. Wykonanie wg mnie bardzo fajne, grafika też całkiem spoko, każdy zamek wyglądał inaczej, a nie tak jak w 4, no i widać, że wzorowali się 3 części, która przez większość jest uważana nadal za najlepszą część.
Bo wiesz 3 jest najlepsza. 4 ma fajne pomysly ale niestety przegieli i tym tytulem studio sie pograzylo
Offline
Herosy na 4 powinni skończyć. Albo robić dalej w ten sam sposób. A nie jakieś 3D ładować!
prawda, 5 śmierdzi mi warcraftem...
Offline
mówi się, że pod względem grafiki i muzyki im dalej w serię tym lepiej, ze względu na resztę - odwrotnie, a zwłaszcza, jeśli chodzi o grywalność...chciałbym powrócić do 8 miast, tak jak było w trójce (a 9 i 10 jesli liczyć AB, SoD, WoG i HoA), niestety w 6 będzie podobno tylko 5 frakcji...
Offline
Jak dla mnie 5 to majstersztyk. Zajebista grafika, zajebista grywalność i zajebista fabuła. Wd. mnie są nawet lepsze od trójki. Przeszedłem wszystkie misje w piątce i w dodatkach, teraz cisnę w nie na heroicznym
Oby 6 była lepsza... Chociaż 4 zamki i 4 rodzaje zasobów nie wróżą tej części niczego dobrego
Offline
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5