Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
No właśnie mam problem, bo nie wiem za Chiny jak ściągać anime z owej strony, a w sprawach Internetu i komputerów to jestem całkiem zielony. Proszę o pomoc. Z góry dzięki.[wstyd]
Ostatnio edytowany przez Winged (2006-05-09 11:39:20)
"Dla ludzkich zachowań nie mam nic poza życzliwością i nic poza śmiechem na pocieszenie bliżnich"
John Irving, "Świat według Garpa"
na anidb sa linki do np. emula wiec musi miec takowy program zeby cos z tamtad pobrac...
No dobra eMule już mam, ale gdzie są te linki. Dzięki Azazel, zawsze trochę do przodu. Gdybyś był łaskaw jeszcze to wyjaśnić, to byłbym dozgonnie wdzięczny.
Ostatnio edytowany przez Winged (2006-04-02 22:26:09)
"Dla ludzkich zachowań nie mam nic poza życzliwością i nic poza śmiechem na pocieszenie bliżnich"
Żeby widzieć linki to trzeba być zarejestrowanym i zalogowanym. Czyli najpierw zarejestruj się a potem zaloguj się pod zarejestrowanym nickiem. I wtedy w magiczny sposób pojawią się linki .
po pierwsze musisz byc zarejestrowany (z tym powinienes sobie poradzic) potem w "search" wpisujesz jakiego anime szukasz nastepnie na samym dole jest takie cos:
Add Episode - Mass Add - Request Edit - Export ED2K Links - Back
wybierasz Export ED2K Links i tam masz linki do emula kopiujesz sobie go i w emule po podlaczeniu sie do jakiegos serwera klikasz prawym przyciskiem myszy w "sciaganych" i wybierasz "bezposrednie pobieranie"... mam nadzieje ze zrozumiales Moze jest jakis inny sposob ale z emule nie mam zbyt duzo do czynienia wole torrenty
Dobra dzięki chłopaki, teraz powinno pójśc łatwiej. W ogóle, żeby nie pomyśleć o rejestracji. Jeszcze raz wielkie dzięki:)
Ostatnio edytowany przez Winged (2006-04-02 22:26:37)
To ja mam pecha widać.. już dawno się zarejestrowałem i lipa, nie moge się zarejestrowac mimo, że podaje dobre dane (zrobiłem nawet druga rejestracje z innymi danymi i bardzo uwaznie wpisywałem i czytałem wszelkie dane przy rejestracji i logowaniu i lipa)