Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Witam drogich forumowiczów i miłośników kreski.
To mój pierwszy temat i już potrzebuję pomocy , więc proszę o wyrozumiałość.
Planuję sobie zakupić "Lacie 5big Network 2 10TB NAS" i trzeba było by coś tam upchnąć.
Skoro świat się powoli przede mną otwiera ( jestem na okresie próbnym i wszystko idzie w dobry kierunku ) postanowiłem uzbierać na taki dysk, a w następnej kolejności troszeczkę Anime ...
Na ów dysk oczywiście zamierzam zgromadzić tylko legalne backupy.
Jestem początkującym jeśli chodzi o e-zakupy, więc chciałbym was poprosić o pomoc.
Zamierzam wykupić wszystkie Anime, które oglądałem ( ponieważ nie oglądałem jeszcze takiego Anime, które nie spodobałoby mi się w ogóle ) + kilka dodatkowych pozycji dla kumpla i rodzinki.
Lista Anime:
Dla kumpla:
Dla młodszego rodzeństwa:
Chciałbym spytać:
1. Gdzie znaleźć sklep z oryginalnymi płytami dla wyżej wymienionych Anime ?
2. Które są na Blue-ray, a które na DVD np. wiem, że Bleach Movie 1 - 4 są na Blue-Ray, a z odcinkami nie mam pojęcia. ?
3. Jakość Anime np. całość: 1080p lub od ... do ... odcinka - jakość 480p, a dalej ... itp. itd. ?
4. Czy mógłbym rozwinąć listę rodzeństwa o pozycje spoza Japonii ( głównie prośba o produkcje francuskie i włoskie ) ??
Pytanie jest o tyle ciekawe, że zależy od punktu widzenia - jest to pojęcie kontrowersyjne ( Wikipedia )
Co chciałbym dokładnie kupić ?
1. Z mojej i mojego kumpla listy Anime tylko dubbing japoński ( każdy inny całkowicie opcjonalny )
2. Byłoby miło, gdyby dla rodzeństwa były oryginalne płyty z dubbingiem zarówno japońskim, jak i polskim ( oprócz Afro Samuraja, który po polsku nie musi wcale być )
3. "All Media" - czyli wszystko z danego Anime co wrzucono na płyty, wszystkie epki, OVA, filmy, OST itp. itd.
4. Jeśli w "odnowionych" wersjach pojawią się zmiany nie tylko kosmetyczne ( np. rozdzielczość ), to chętnie kupię oba egzemplarze