Nie jesteś zalogowany.
Cześć !!! Jestem studentką studiów doktoranckich i przeprowadzam analizę Polskich twórców napisów do filmów lub anim do celów badawczych. Ponieważ wasz portal i forum zajmuje się takimi tłumaczeniami pomyślałam, że może moglibyście mi trochę pomóc ? Robić doktorat i połączyć go z pracą to trudna sprawa…ale nie poddaję się a wasz głos pomoże mi zebrać dane! Dlatego bardzo proszę pomóżcie mi w tym wypełniając tą krótką anonimową ankietę! Bede bardzo wdzięczna za waszą pomoc !! :-)
Wystarczy nacisnąć link lub skopiowac i wkleic adres w nowej stronie :-)
https://docs.google.com/forms/d/1suu2mR … Q/viewform
Muffinka :-)
P.S Dawane dobro wraca podwójnie!
Ostatnio edytowany przez Muffinka (2013-05-28 23:10:21)
Zawsze służymy pomocą, ale nie ten dział. Mod pewnie niedługo przeniesie.
Już zauważyłem brak możliwości wybrania kilku pozycji w niektórych pytaniach.
Edit: tutaj nie tłumaczy się tylko filmów. Mamy traktować 1 odcinek serialu jako 1 film?
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2013-05-28 23:21:55)
Funsubtitling
Cześć !!! Jestem studentką studiów doktoranckich i przeprowadzam analizę Polskich twórców napisów do filmów lub anim do celów badawczych. Ponieważ wasz portal i forum zajmuje się takimi tłumaczeniami pomyślałam, że może moglibyście mi trochę pomóc ? Robić doktorat i połączyć go z pracą to trudna sprawa…ale nie poddaję się a wasz głos pomoże mi zebrać dane! Dlatego bardzo proszę pomóżcie mi w tym wypełniając tą krótką anonimową ankietę! Bede bardzo wdzięczna za waszą pomoc !! :-)
Wystarczy nacisnąć link lub skopiowac i wkleic adres w nowej stronie :-)
https://docs.google.com/forms/d/1suu2mR … Q/viewform
Muffinka :-)
P.S Dawane dobro wraca podwójnie!
Robisz doktorat? Raczy panienka żartować? Sio do podstawówki - tam uczą pisać poprawnie. Co to za spacje przed znakami interpunkcyjnymi? Nie mówiąc o brakujących przecinkach, błędach stylistycznych i składniowych. Polecam też poczytać, czym jest imiesłów przysłówkowy. Ankieta niedopracowana.